Administratie en controlling

In 2010 ben ik (Gerard de Ruiter) begonnen met mijn eigen kantoor.

Na vele jaren werkzaam te zijn geweest als financial controller was het tijd om zelfstandig verder te gaan. Zo’n 26 jaar heb ik bij Reclameburo Amazing te Apeldoorn de eindverantwoording gedragen voor de gehele financiele administratie en personele zaken. Vanaf 2010 ben ik dat blijven doen, maar dan als ‘zzp-er’.

Voor het MKB bied ik dezelfde werkzaamheden aan in een zeer persoonlijke benadering. Werkt u met uw eigen softwarepakket; geen probleem dan doe ik mijn werk gewoon bij u in huis.

Ofwel; U heeft uw eigen controller “in huis”.

Persoonlijk contact vind ik zeer belangrijk omdat mijn werkzaamheden direct de portemonee van de ondernemer beinvloeden. Veelal kan door juiste en tijdige informatie een kostenbesparing worden verwezenlijkt of de liquiditeit verbeteren.

Een accurate en tijdige managementinformatie zijn vandaag aan de dag een must voor de ondernemer om tijdig te kunnen schakelen. Dagelijkse verwerking van de administratie etc is een pre.

Debiteurenbeheer is dan ook een dagelijkse bezigheid; in tijden van crisis zijn snel betaalde vorderingen een must; want CASH IS KING !!.